Nom de la noticia

08 Setembre 2015

Junts pel Sí vol arribar a tothom amb el lema ‘El vot de la teva vida’

Els directors de la campanya presenten l’eslògan i alguns elements gràfics per al 27S

Els directors de campanya de Junts pel Sí, Oriol Solé, Lluís Salvadó i Francesc Homs, han presentat avui l'eslògan i alguns dels elements gràfics de la campanya de les eleccions del 27S. Homs ha explicat que el lema El Vot de la teva vida recull “el sentit d’una única vegada”. “Volem arribar a tothom en un moment polític històric. Anem a fer el referèndum que no ens han deixat fer. L’eslògan interpel·la tothom, pensin el que pensin, vinguin d’on vinguin, tinguin la ideologia que tinguin”, ha afirmat.

“És excepcional que encara haguem d’explicar, a hores d’ara, que ens sentim plenament compromesos amb la democràcia i que volem que el poble pugui expressar a les urnes el que se li ha impedit per terra, mar i aire”, ha seguit Homs. Lluís Salvadó, al seu torn, ha advertit que, al contrari que Junts pel Sí, “algunes de les candidatures afronten aquestes eleccions com les de cada 4 anys”. Així mateix, Salvadó ha detallat que la campanya es divideix en dos: una campanya ordinària amb l’estructura habitual i una campanya nova i fresca amb una gran mobilització per part de la societat civil. “Aquest és el nostre gran actiu, el nostre gran valor i potencial”, ha argumentat.

La ‘pel·lícula’ de Junts pel Sí

Oriol Solé ha assegurat que en aquesta campanya i a tots els nivells “es transmet una il·lusió que és real, que és certa i present en tota la campanya i les persones que hi treballen i que arriba als 100.000 candidats”. “No fem una campanya per vèncer sinó perquè volem ser arreu per explicar el nostre projecte, que és un 5% de comunicació i un 95% de mobilització”, ha reblat.

La direcció de campanya ha avançat que, en comptes de l’habitual anunci publicitari, el director de cinema Marc Recha, ha fet una pel·lícula que es llença en primícia a internet demà; i que els 350 protagonistes que hi participen no són actors sinó candidats. “Tot és de veritat, no hi ha espot, hi ha candidats”, han dit els responsables de la campanya.

La campanya en xifres

Des del 20 de juliol, hi ha hagut cites importants per a la candidatura, com el gran acte amb tots els candidats al Passeig de Lluís Companys, que va reunir més 40.000 persones, i una precampanya amb més de cent actes, que van mobilitzar 60.000 persones.

Un cop s’iniciï la campanya, hi ha programats vint actes diaris, amb la previsió d’arribar a un total de 400, els més destacats dels quals tindran un seguiment amb un bus de campanya al servei dels mitjans de comunicació.

Cites destacades són l’inici de campanya el 10 de setembre, amb actes a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona i a més dels 948 municipis del país; l’acte central de campanya el 19 de setembre; i l’acte de tancament de campanya a l’Hospitalet de Llobregat i també a cadascun dels 948 municipis catalans.

El pressupost global de campanya és de 3.700.000 milions, una xifra molt menor que la suma de les darreres campanyes de CDC i ERC. “Junts pel Sí aplega més voluntats i té menys cost que altres campanyes”, ha afirmat Francesc Homs.

Consulta els detalls de la campanya a l’enllaç

Comparteix-ho

Compartir al Facebook Compartir al Twitter

Altres notícies